Jak zamówić sprzęt?

Nasz SKLEP INTERNETOWY rzetelnością i szybkością transakcji zdołał sobie zaskarbić Państwa zaufanie i szacunek, co bardzo nas cieszy.

Zakupy przez Internet są u nas wyjątkowo proste i bezpieczne. Poniżej przedstawiamy opis przebiegu transakcji zakupu przez SKLEP ON-LINE

Żeby zamówić towar przez Internet wystarczy że klikniesz opcję „Kup teraz” lub „Do koszyka”. Każdy z towarów jest opisany i jest przedstawiony na zdjęciach. Klikając zdjęcie można je powiększyć.
Następnie należy wybrać opcję „Do kasy „. W tym miejscu wypełnij swoje dane, wybierz w jaki sposób chcesz towar odebrać i jak za niego zapłacić.

Płatności możesz dokonać na wiele sposobów: osobiście kurierowi przy odbiorze towaru (za pobraniem), przelewem – za pośrednictwem płatności Internetowych lub w banku. Towar można oczywiście odebrać również w siedzibie firmy, płacąc przy odbiorze.

Zamówienie które składasz przez sklep Internetowy ma również pole opis dodatkowy – w którym możesz dopisać ewentualne zmiany konfiguracji komputerów lub inne uwagi – w takim przypadku skontaktujemy się z Tobą i ustalimy indywidualnie parametry zamówienia.

Po wypełnieniu zamówienia kliknij przycisk „Zamawiam i płacę” .

Realizacja zamówienia następuje zaraz po jego zarejestrowaniu, jeżeli wszystko zostało prawidłowo wypełnione towar zostaje dostarczony pod wskazany adres kurierem, przesyłką ubezpieczoną już następnego dnia. Pamiętaj! Towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy.

Jeśli masz problem skontaktuj się z nami , wyślij mail-a z jego opisem na adres info at pctrade.pl lub zadzwoń pod numer 501 67 11 18. Dołożymy wszelkich starań aby Ci pomóc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *