Jak zamówić sprzęt?

Nasz SKLEP INTERNETOWY rzetelnością i szybkością transakcji zdołał sobie zaskarbić Państwa zaufanie i szacunek, co bardzo nas cieszy.

Zakupy przez Internet są u nas wyjątkowo proste i bezpieczne. Poniżej przedstawiamy opis przebiegu transakcji zakupu przez SKLEP ON-LINE

Żeby zamówić towar przez Internet wystarczy że klikniesz opcję „Kup teraz” lub „Do koszyka”. Każdy z towarów jest opisany i jest przedstawiony na zdjęciach. Klikając zdjęcie można je powiększyć.
Następnie należy wybrać opcję „Do kasy „. W tym miejscu wypełnij swoje dane, wybierz w jaki sposób chcesz towar odebrać i jak za niego zapłacić.

Płatności możesz dokonać na wiele sposobów: osobiście kurierowi przy odbiorze towaru (za pobraniem), przelewem – za pośrednictwem płatności Internetowych lub w banku. Towar można oczywiście odebrać również w siedzibie firmy, płacąc przy odbiorze.

Zamówienie które składasz przez sklep Internetowy ma również pole opis dodatkowy – w którym możesz dopisać ewentualne zmiany konfiguracji komputerów lub inne uwagi – w takim przypadku skontaktujemy się z Tobą i ustalimy indywidualnie parametry zamówienia.

Po wypełnieniu zamówienia kliknij przycisk „Zamawiam i płacę” .

Realizacja zamówienia następuje zaraz po jego zarejestrowaniu, jeżeli wszystko zostało prawidłowo wypełnione towar zostaje dostarczony pod wskazany adres kurierem, przesyłką ubezpieczoną już następnego dnia. Pamiętaj! Towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy.

Jeśli masz problem skontaktuj się z nami , wyślij mail-a z jego opisem na adres info at pctrade.pl lub zadzwoń pod numer 501 67 11 18. Dołożymy wszelkich starań aby Ci pomóc.